torsdag 6 oktober 2011

Prickigt

Nu har jag i två år  haft som tema för KATTINKA K , svart bakgrund med vita prickar och den här muggen är bara en av många föremål som  jag har samlat på mig.

  Bara i år har det explodrat med prickigt och jag var bara tvungen att köpa när jag hittade dom här fina shortsen helt perfekta till mitt företag. Så soliga dagar har dom åkt på när jag varit ute och gjutit i min betong.




Men nu är hösten snart här på riktigt och då får det bli lite varmare plagg som dom här.

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha, ha, så härligt!! Det är ju bara för läckert med vita prickar på svart! Snygg mugg och helläckra shorts!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...och snyggt svart golv med!!!

Galleri 2:An sa...

Häftigt och kul!

Camilla pysslar sa...

Snygg mugg och snygga shorts:) Hoppas allt är bra med dig, vad mycket fina betongsaker du gör:) Ha det gott//Camilla